...
Kopers-bescherming
Laddar...

Returnerar

Returnering eller byte av din beställning

Är du inte nöjd med den produkt du beställde? Har du beställt fel produkt? Eller vill du avbryta köpet av en annan anledning? Då kan du byta eller returnera produkterna. inom 14 dagar från och med den dag du tar emot dem. Du är i tid om du skickar varorna innan 14-dagarsfristen har löpt ut.

  • Om voor een volledige vergoeding in aanmerking te komen dienen producten compleet, onbeschadigd en in de originele verpakking te zitten. Bekijk het product gerust zoals je in een winkel zou doen
    För att få full återbetalning måste produkterna vara kompletta, oskadade och i sin originalförpackning. Titta gärna på produkten som du skulle göra i en butik.
  • Du kan returnera produkter som har små användarskador eller som inte längre är kompletta inom 14 dagar. Vi återbetalar endast en del av inköpspriset. Det belopp som ska tillgodoräknas kommer att fastställas i varje enskilt fall.
  • Vi kan inte sälja produkter som har irreparabla skador (t.ex. en felaktigt demonterad kontorsstol, allvarliga skador osv.). Du får ingen eller ingen ersättning alls. Den exakta ersättningen kommer att fastställas individuellt.
  • Produkter som är skräddarsydda eller tillverkade speciellt för dig är uteslutna från returer och byten.
  • Kostnaderna för sändning/transport för att returnera produkter betalas av köparen.
 
 

Hur returnerar jag min beställning?

  1. Packa varan på samma sätt som du fick den av oss.
  2. Ladda ner returnform, skriv ut den och fyll i den. Klicka här för att ladda ner.
  3. Packa allting omsorgsfullt i en låda och bifoga den ifyllda returblanketten. Det kan vara den låda som beställningen levererades i.
  4. Skicka returförsändelsen till nedanstående adress:
Laddvagn-laptop.se
Habraken 2327
5507 TK  Veldhoven
Nederländerna


Om det rör sig om stora föremål som inte kan transporteras med vanliga pakettjänster kan en hämtningsorder planeras i samråd med oss. Kostnaderna för ett inkassokrav ska bäras av köparen.


Vi kommer att behandla returen på följande sätt

Hanteringen av din retur kan ta upp till två veckor. Om du väljer att få pengarna tillbaka kommer de att återbetalas inom två veckor efter det att du mottagit returen med samma metod som du betalade för beställningen.

Om du vill byta ut en artikel mot en annan kan du ange detta på returformuläret. Om du vill få en ersättningsartikel snabbt rekommenderar vi att du gör en ny beställning och returnerar den ursprungliga beställningen i stället för att byta den. Den nya beställningen behandlas omedelbart. Detta kommer att påskynda processen.


Förpacka returförsändelsen omsorgsfullt.

Se till att du packar returen på rätt sätt och använd vid behov papper eller plast för att skydda enskilda delar. På så sätt undviker du att produkten skadas under transporten. Om returförsändelsen anländer skadad till vår butik på grund av slarvig förpackning är vi tvungna att hålla inne (en del av) det belopp som ska krediteras.


Behåll fraktsedeln

När du returnerar en beställning ska du se till att du får ett kvitto med ett spårningsnummer. Med hjälp av spårningsnumret kan du kontrollera om paketet har levererats till oss. Det fungerar också som en garanti om paketet skulle gå förlorat oväntat. Behåll postbeviset tills returen har slutförts.


Observera!

Vill du returnera en kontorsstol? Då är det viktigt att demontera den ordentligt. I videon nedan visas hur du steg för steg demonterar stolen. Om stolen inte demonteras på rätt sätt blir den oanvändbar och vi måste dra av kostnaden för detta från det belopp som ska krediteras.

På vissa kontorsstolar är lutningsmekanismen redan monterad under sitsen som standard. I det här fallet behöver inte lutningsmekanismen tas bort från sätet för att passa in i lådan.